Bericht

Parkeergarage werkt nog niet 100%

Geplaatst op 14 januari 2024, 10:41 uur
Illustration

De afgelopen maand was het vervelend voor gebruikers van onze nieuwe parkeergarage Vijzelgracht. Deels omdat de gebruikers moesten wennen, vergeten te wachten tot veiligheidscheck is uitgevoerd bijvoorbeeld. Waardoor een auto een lifthuisje blokkeerde, deels omdat het lijkt of de telefoonnummers van gebruikers niet bekend zijn bij de garageondernemer dus mensen niet kan bellen. En er veel tijd in zit voor het ontdekt is, voor dit aan de gemeente is doorgegeven en dat de eigenaar opgespoord kan worden. Maar anderzijds blijken er problemen bij regen te zijn met de lifthokjes, daken en dan de sensoren en hun gevoeligheid.

Terwijl er nu al meerdere keren doordat een lifthokje het niet deed, 90 mensn de garage niet inkonden... of zelfs meer. Het is jammer dat we wel een brief kregen van de gemeente of we meer gebruik van de garage willen maken, dat men al parkeerplekken weg heeft gehaald... Maar dat er geen informatie is wat er precies 'scheelt' aan de garage. want dat men laatst meer dan een uur moest wachten om zijn auto terug te krijgen of gewoon een melding "op dit moment is parkeren niet mogelijk'. Of waar dat knopje zit waar je contact kan opnemen met de organisatie/klacht kan melden.

Hebben we het nog niet over sneeuw gehad.... Kortom als iedereen hier zou kunnen melden als er een probleem is, verzamelen we de klachten want dit moet natuurlijk opgelost worden na 4 maanden in gebruik zijnde...! En wellicht toch een regenschuilhokje???

Deel dit:
1 reactie

Lex Verstraaten

ma 5 februari 2024 08:50
Gistermiddag parkeren in lifthuisje 2
Alles geprobeerd, 3 keer opnieuw ingereden maar de auto zakte niet naar beneden, opnieuw weggereden en opnieuw geprobeerd, nu naar lifthuis 3 verwezen
Weer niet mogelijk om de auto te doen parkeren.
Contact via intercom , wordt teruggebeld……. Inmiddels Thuis…..
Werd ... lees meer