Biby Terlouw

Ondernemer
Mijn expertise

Mensen aansturen, dingen regelen en het overzicht bewaren zijn eigenschappen die mij op het lijf zijn geschreven. Als office manager ben ik dagelijks bezig het kantoor aan te sturen en personeel te motiveren in hun werk. 


In mijn huidige functie bij een kleinschalige secretariaats- en telefoonservice moet ik overal ogen en oren tegelijk hebben, ik ben namelijk het eerste aanspreekpunt voor al onze klanten (c.a. 70) en gelijktijdig mijn collega’s aansturen bij hun werkzaamheden/telefoongesprekken. 


Kwaliteit en service zijn voor mij leidend in bedrijfsvoering. Ik zie er daarom op toe dat mijn collega’s, evenals ikzelf, een bedrijf goed leren kennen, hierdoor kunnen wij bij ABS de telefoon beantwoorden en secretariële werkzaamheden voor u uitvoeren alsof we al jaren een vaste werknemer zijn. 
Ik heb jaren langen ervaring als zelfstandig ondernemer en heb een eigen zaak gehad. Ik ken het klappen van de zweep en weet dat het soms flink lastig is je te kunnen focussen op de kernzaken binnen je bedrijf als de telefoon maar blijft gaan en de administratie maar blijft liggen. ABS, waar ik nu werk, biedt o.a daarin ondersteuning. 


Ik ben van mening dat de telefonische bereikbaarheid van bedrijven één van de belangrijkste onderdelen is van elke bedrijfsvoering. Steeds meer organisaties erkennen dat telefonische bereikbaarheid naar klanten en prospects de sleutel tot succes is.


Uit onderzoek is gebleken dat steeds meer prospects en klanten de voorkeur geven aan direct telefonisch contact. Echter, dit kan niet ieder bedrijf garanderen. Dit komt meestal door onderbezetting en het niet altijd in staat zijn om de telefoon aan te nemen.
Ik geloof dat elk bedrijf en iedere organisatie op een effectieve en efficiënte manier en tegen lage kosten hun telefonische bereikbaarheid kan vergroten.


Mijn doel is om een betrouwbare, flexibele, initiatiefrijke zakenpartner voor de lange termijn te zijn. 
• Voordelen te halen uit jarenlange ervaring en te blijven leren en verbeteren
• Persoonlijke en directe communicatie naar opdrachtgevers
• Het bieden van maatwerk naar opdrachtgevers
• De telefonische bereikbaarheid van opdrachtgevers te blijven garanderen
• Het verstrekken van alle mogelijke data aan opdrachtgevers
• Een hoge kwaliteit van dienstverlening leveren voor een concurrerende prijs
• Het creëren van een prettige en goede werksfeer voor ons team
• Ondersteuning bieden bij alle denkbare secretariële werkzaamheden


www.abs-info.nl
tel werk: 020-626 88 61 
mobiel 06-40 706864 
b.terlouw@abs-info.nl